.

Het Souterrain



maandag 4 februari 2013

Portable baan deel 5 (afplakken en opbergen)

Vanavond 2 uurtjes gewerkt aan afplakken van mijn baan. Komende week heb ik s'avonds niet zo heel veel tijd meer.  Vrijdag hoop ik mijn eerste rondjes te kunnen rijden als het een beetje meezit!!!
 
Ga gewone laptop trafo's gebruiken die wellicht teveel spanning afgeven. UItproberen dus. Als het tegen zit moet ik voor 75 euro voedingen kopen die ik ook heb gebruikt voor Souterrain baan.
Helemaal afgeplakt met koper!!!

ruim 60meter afval!!

Plakken viel me tegen itt afplakken Souterrain baan waar ik in 1 keer kon afplakken zonder knippen, meten etc,

Even showen met de Targa Florioa cars

En baan even opgeborgen!!! Maar niet voor lang :)

4 opmerkingen:

  1. Kan niet wachten tot ik em uit kan proberen, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kom maar langs! Vrijdagavond of anders in het weekend!
    Of wacht je tot de 22e?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Word wel voorzichtig rijden, zo zonder vangrails oid. Of komt er nog een rand langs?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar heb ik al een mooie oplossing voor op gevonden! Isolatiemateriaal (Karwei, 95 cent per meter) voor buizen langs bocht plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen