.

Het Souterrain



woensdag 4 mei 2011

Bezoek uit Limburg

Gisteravond kwam Paul van Nuil uit Limburg (Euroslotracing Swalmen en RoadRunner) een bezoekje afleggen aan Het Souterrain. Hij was met zijn gezin 'toevallig' in de buurt op vakantie.

Bij aankomst werd ik aangenaam verrast met een welkomstgeschenk (lees: lekkernijen uit Limburg).  Zo zie je maar wat voor positief effect bloggen (Twents bezoek) wel niet kan hebben, haha!

Na een paar koppen koffie gedronken te hebben en gepraat te hebben over vakantie, slotracen en effect van bloggen (contacten leggen, ideeën opdoen etc.) gingen we naar beneden.

Welkomst geschenk 'lekkernijen uit Limburg'
'vakantie' racekoffer met ACD pro regelaar.

Paul in opperste concentratie

Crashen hoort erbij.
De Lola car was vrij licht (geen of weinig lood) waardoor hij soms uit slot ging na rechte stuk.
Gelukkig bood vangrail voldoende bescherming ter voorkoming van 'deuken'.

Camaro by sunset
De Camaro deed het erg goed op de baan. Vandaar een foto in avondlicht.

Rond kwart voor twaalf was het tijd om te stoppen (op advies van Paul). Paul was wel vrij volgende dag maar ik moest vroeg op, om op tijd en fris op werk te verschijnen.

Vond het erg leuk om te racen met een slotracer uit andere uithoek van Nederland. Ga zeker een keer baan in Swalmen bezoeken (2 banen, zowel hout als plastic).

5 opmerkingen:

  1. Zo leer je onbedoeld ook nog een en ander over de locale lekkernijen uit de diverse windstreken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was gezellig en de baan is fantastisch. Ik zal een dezer dagen ook een stukje op mijn blog zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Harold: idd. Heb geen problemen mee dat mensen zichzelf uitnodigen. Vind het alleen maar leuk

    @Paul: thanx. Ben benieuwd naar je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn verslagje staat inmiddels op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen