.

Het Souterrain



zaterdag 18 juni 2011

Wat schetsjes maken (3 stuks)

Vandaag 3 schetjes gemaakt voor baan no 4 (kan ik beter afwegen of ik het wel/niet doorzet om nieuwe baan te bouwen). Heb voor gemak schets van huidige baan no 3 bij gezet als vergelijkings materiaal.

Schets huidige baan


Schets 1: Baan is stuk korter dan huidige baan. Biedt veel ruimte voor scenery. Baan makkelijk bereikbaar voor terug zetten slotcars. Geen Steffer bocht (moeilijk bereikbare bocht).

Schets 1 baan no 4

Schets 2: Baan is ietsje korter dan huidige baan. Biedt redelijk wat ruimte voor scenery. Baan makkelijk bereikbaar voor terug zetten slotcars. Geen Steffer bocht (moeilijk bereikbare bocht).  Rechtsachter niet goed zichtbaar voor racers die aan linkerkant racen vanwege oplopende dubbele haarspeld bocht. (baan gaat wel recht door onder brug). Deze schets heeft mijn voorkeur ivm lengte en variatie.
Schets 2 baan no 4
Schets 3: Baan is stuk korter dan huidige baan. Biedt veel ruimte voor scenery. Baan makkelijk bereikbaar voor terug zetten slotcars. Geen Steffer bocht (moeilijk bereikbare bocht).  Geliefde carroussel uit baan no 1 weer terug!!
Schets 3 Baan no 4

3 opmerkingen:

  1. Vind schets 1 en 3 saai en bieden volgens mij geen uitdaging qua rijden. Schets 2 kan er mee door, maar ik zou de huidige baan handhaven.

    Groeten,

    Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schets 1 en 3 vallen bij deze af. Schets 2 is aardig. Ga nog verder schetsen!

    BeantwoordenVerwijderen