.

Het Souterrain



zondag 2 januari 2011

Bootje varen!!

Het klinkt saai, maar ik heb weer een item van mijn verlang(werk)lijstje afgeturfd vandaag. Heb afgelopen week veel items van lijst af kunnen werken ivm week verlof. Lijst is gelukkig nog niet helemaal afgewerkt zodat ik komende weken nog wat te doen heb in de avonduren.

Vandaag heb ik bootjes gemaakt voor de paar kleine meertjes die mijn baan kent. Bootjes heb ik van karton gemaakt naar voorbeeld van een miniatuur bootje die ik nog had uit mijn trein verleden (schaal 1:87).

Zoeken naar goede schaal mbv poppetje
Na snijden stroken karton, bootjes in elkaar gelijmd met houtlijm
Roeispanen (sate stokes komen weer van te pas!) gemaakt en alles geschilderd met acryl verf
Poppetjes ook maar geschilderd (er zijn al teveel klonen op de baan gezet)
Bootje varen op (kleine) meertje

Ander bootje heb ik aangemeerd

Bootje van afstand gespot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten