.

Het Souterrain



maandag 12 augustus 2013

Het is weer zover! (deel 1)



Scenery gestript

Baan zonder scenery
Bomen in doos

Huizen in doos voor zover mogelijk

Scenery zoals verkeersborden, lantaan, poppetjes, etc. in doos
Met breekijzer aan slag

Na 3 a 4 uurtjes breken en ruimen (en stofzuigen!!)

Afval in zakken

Balken die gebruikt waren voor stellen van baan (hoogteverschillen). Sta te kijken van zoveel hout!!

Al even langs karwei geweest voor MDF plarten (deels op maat laten zagen)

Aangezien mijn vakantie voorbij is kan ik niet zoals in verleden een weekje non stop aan werken. Verwacht dus dat het niet zo snel zo gaan als bij mijn eerdere racebanen. Als ik maar voor de nieuwe Souterain Cup editie (feb of maart 2014) maar helemaal klaar ben met scenery en al!

Wel hoop ik binnen 2-3 weken te kunnen racen (dan zonder scenery).

Wordt vervolgd!

groet Marc







6 opmerkingen:

  1. Dag mooie racebaan :(
    Welkom volgende mooie racebaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik denk dat het optie 6 is geworden. Die zie ik volgens mij op de baan liggen op de eerste foto.

      Verwijderen
  3. Ontwerp 6 met een kleine aanpassing. Weg ergens onderdoor ipv er overheen. Is een stuk spannender geworden hiermee (vind ik zelf).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijd voor een modelspoorbaan! Als je tips nodig hebt hoor ik het wel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha. Ben ooit begonnen met modelspoorbaan en diverse banen gebouwd. Blijf voorlopig op slotrace banen bouwen!

    BeantwoordenVerwijderen