.

Het Souterrain



zaterdag 31 december 2011

Nieuw project ivm Souterain Cup (deel1)

Voor de Souterrain Cup wil ik met een originele auto aan start verschijnen. Afgelopen week gekeken naar opties (niet doorsnee auto kopen). Een Alfa GTam besteld maar uiteindelijk afgezien om hiermee te gaan racen. Ben tot inziens gekomen dat op de Targa Florio baan een Alfa Romeo 33/3 moet rijden en wel in de italiaanse kleuren!

Afplakken en verven.

2 potjes verf en een goed kwast was ik 4,40 euro kwijt.
Ben eens dat het erg orthodox is om met hand te gaan verven ipv te gaan spuiten wat de meeste (of iedereen) doet. Vanwege hoge aanschaf kosten gekozen voor verven met de hand ivp spuiten.

Eerste resultaat!
Had nog wat verf over van schilderen MRRC poppetjes. Zilver voor roosters, grepen, benzine dop etc.

Nu kijken hoe ik decals kan gaan 'scoren'. Het was een impulsieve actie om aan dit project te beginnen. Gisteren was ik bij
Schoonderbeek (Lisse/Hillegom) en was ik onder de indruk van schilder(spuit)kunsten van Mike, 1 van de 2 broers die auto zaak Schoonderbeek runnen. Zodoende werd ik getriggerd om zelf ook een auto te gaan verven.


 Zie hieronder Alfa Romeo 33/3 die hij van grond af aan heeft geschilderd!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten