Nav van bezoek van PorscheHarry en HenkG had ik weer nieuwe inspiraties opgedaan. Vorige week heb ik een nieuwe beruchte bocht geintroduceerd en bocht voorzien van een hek (Gorter bocht).
Mijn tweede inspiratie was nav een tip om ipv te focussen op rijden van snelle rondes, ook te gaan focussen op zoveel mogelijk rondjes te rijden binnen een bepaalde tijd. Omdat mijn baan best lang is heb ik baan in 10-en opgedeeld om ook tiendes van totale baanlengte mee te rekenen.
Met de touw truuk (baanlengte) heb ik markeringen aangebracht en met een stift lijntjes getrokken en genummerd.
|
Stift gekocht bij de boekhandel voor aanbrengen lijntjes |
De stift is werkelijk een superstift! Kon er mooie strakke lijnen trekken mbv liniaal. Het droogde vrij snel op en het zit er 'muurvast' op.
|
Laatste streep voor volle ronde |
|
Eerste streep |
Omdat het met stift zo goed ging, ben ik vervolgens aan slag gegaan met tekst te maken op de baan.
|
De beruchte steffer bocht |
|
Porsche van PorscheHarry was hier geparkeerd tegen een boom |
|
Targa en Ferrari zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden |
|
De 'Gorter' bocht 'vereeuwigd' |
|
Baanlengtes aangegeven |
|
Ook de Alfa is natuurlijk aan Targa verbonden |
|
Blijf maar kieken |
Lijn markeringen en tekst aanbrengen vind ik een enorme verrijking voor mijn baan. Kan dat iedereen aanraden.
Is aanbrengen lijn of tekst mbv stift niet goed gelukt, binnen een minuut is het makkelijk te verwijderen. Na opdrogen lukt dat niet meer!
Toen ik die Repsol tegen de boom had geprakt had ik nog wat tijd over .... ;-)
BeantwoordenVerwijderenMaar zonder gekheid, wederom een verrijking van je baan Marc. Tot morgen bij Slipstream.
haha. Tot morgen bij de 2e heat. In de ochtend heb ik een andere afspraak.
BeantwoordenVerwijderenGoed dat ik niet bij elke bocht ernaast had gelegen dan had je circuit "Targa Steffer" geheten...
BeantwoordenVerwijderenhaha. Da's een goeie. Je staat er nu gelukkig niet meer alleen voor.
BeantwoordenVerwijderen