.

Het Souterrain



woensdag 29 december 2010

Scenery dag (verkeersborden en reclame steiger)


Deze week vrij genomen. Mijn dochter ging vandaag met logé naar zwembad zodoende kon ik weer aan mijn scenery werken. Heb een tijdje terug een werklijst(verlanglijstje) gemaakt voor  baan. Vandaag wou ik maken van verkeersborden (plaatsnamen) en een reclame steiger van lijstje weg strepen. 
Eerst op internet gekeken naar plaatsnamen van Sicilië en vervolgens naar voorbeelden gezocht ivm keuze kleur etc. Na lang zoeken via google kwam ik een foto op picasa tegen waarbij verkeerbord onder handen is genomen door de maffia (zie kogelgaten hieronder!!). Met powerpoint borden gemaakt en vervolgens geprint.

Printout te maken verkeersborden inclusief foto van Maffia als voorbeeld
Staanders gesoldeerd en verborden uitgeknipt



Verven en plakken verkeersborden

Gaatjes boren, staander erin en voilà
Steiger heb ik eveneens met koperdraad van installatiedraad (geel/groen) gemaakt. Na isolatie materiaal te hebben gestript, te hebben gerecht kon solderen beginnen.

Solderen van steiger. Soldeervloeistof S-39 gebruikt voor goed vloeien van soldeer
Na ieder soldeer laspunt afkoelen met water. Na afloop voorzien van kleurtje
Nu moest ik reclame bedenken. Hierover hoefde ik na niet lang na te denken.. Een evenementen reclame voor mijn dorpje Messina inclusief  mijn favoriete 'sponsors'!!!

Had al een evenement gepland voor volgend jaar 30 januari. Sponsors vinden was ook makkelijk. Namelijk Slotangels, ze voorzien mij van banden. NSR, ze voorzien mij van snelle karretjes evenals Slot-it en Fly.
Na powerpointen, printen en plakken een mooie evenementen reclame! 

Evenementen reclame vlak voor dorp Messina geplaatst

6 opmerkingen:

  1. Het wordt steeds mooier - er valt veel te kijken op 30 januari.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henk, je bent er vroeg bij! Heb wat taalfouten eruit gehaald aangezien het gisteravond laat was geworden.

    Heb afgelopen week(en) wel hééééél weinig geraced. Mijn thuisvoordeel slinkt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi man! Alleen, ik mis de kogelgaten....welk kaliber ga je daarvoor gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. J. van der Mijle5 mei 2020 om 10:20

    Ziet er goed uit. Na 10 jaar wordt het dus nog steeds bekeken ;-)
    Ik zoek een manier om vangrails te maken tips??

    BeantwoordenVerwijderen